گردشگری و سفر

تاکید وزیر کشور بر توجه به ظرفیت‌های گردشگری فیروزکوه

وزیر کشور با تاکید بر توجه به ظرفیت های گردشگری فیروزکوه گفت: وضعیت بستر رودخانه شهرستان در کمیسیون زیربنایی دولت پیگیری می‌شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 احمد وحیدی در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزکوه با محوریت بررسی موضوعات حوزه گردشگری، آب و فاضلاب، بهزیستی، سیل، مسائل فرهنگی، خطاب به مدیران شهرستان اظهارکرد: مهم این است در جایگاهی که حضور داریم کار را چنان انجام دهیم که رضایت خدا و خلق را دربرداشته باشد همچنین باید کار برنامه‌ریزی شده انجام داد، یعنی بدانیم قرار است چه کاری برای این شهرستان انجام دهیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری فیروزکوه ادامه داد: شهرستان فیروزکوه ظرفیت‌های مختلفی اعم از دامپروری، کشاورزی و غیره دارد. یکی از امتیازات این شهرستان داشتن آب و هوای پاک است. در استان تهران، فیروزکوه یک نقطه ارزشمند است بنابراین باید ظرفیت‌های شهرستان را تقویت کرد البته مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

وزیر کشور اضافه کرد: گزارش بستر رودخانه ارائه شود تا در کمیسیون زیربنایی دولت پیگیری و دغدغه کشاورزان حل شود.

وحیدی تاکید کرد: برای موضوعات سلامت باید بحث جذب متخصصین پیگیری شود. برای مدیریت سیلاب‌ها لایروبی و اقدامات لازم انجام شده است که بخشی نیاز به اعتبارات دارد و پیگیری خواهد شد تا شاهد سیلی همانند سال گذشته در این شهرستان نباشیم.

وی با بیان اینکه شهر تهران روزانه به حدود ۱۴۰۰ تن مرغ نیاز دارد، تصریح کرد: در خصوص افزایش تولید طیور در فیروزکوه باید به صورت ویژه اقدام کرد تا وابستگی تهران به استان‌های دیگر در حوزه طیور کاهش یابد.

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران،وزیر کشور در مورد فاضلاب شهری نیز اظهارکرد: امروزه پساب‌ها قابل استفاده هستند و زمینه مناسبی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023