جامعه شهری

همه باید تلاش کنیم تا مردم با امیدواری پای صندوق‌ رأی حاضر شوند

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: وظیفه مدیریت شهری برای انتخابات پیش رو ایجاد امیدواری در بین شهروندان و تلاش شبانه روزی برای حضور شهروندان پای صندوق‌های رأی است.

علیرضا نادعلی در حاشیه نمایشگاه رسانه‌های ایران در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118 گفت: طی چند روز آینده انتخابات مجلس در پیش است و همه باید تلاش کنیم تا مردم با امیدواری پای صندوق‌های رأی آمده و در انتخابات که سرنوشت خود را رقم می‌زنند، شرکت کنند.

وی افزود: مردم در انتخابات مختلف چه زمانی که می‌خواهند نماینده‌های خود را برای قانون‌گذاری انتخاب کنند و چه زمانی که کاندیدای مورد نظر خود برای ریاست جمهوری را انتخاب می‌کنند با آمدن به پای صندوق‌های رأی سرنوشت‌شان را تعیین می‌کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: وظیفه ما در شورای شهر به عنوان سیاست‌گذار و ناظر و همچنین در شهرداری تهران به عنوان دستگاه اجرایی که ما بر آن سیاست‌گذار و ناظر هستیم این است که هر چه در توان‌مان باشد شبانه‌روز انجام دهیم تا امیدواری در میان شهروندان ایجاد شود.

به گفته وی ایجاد امید در بین شهروندان تهرانی در مابقی شهرهای کشور نیز تأثیرگذار بوده و امید در بین همه مردم کشور ایجاد می‌شود.

عضو شورای شهر تهران همچنین گفت: خوشبختانه در مدیریت شهری ششم هیچ دغدغه‌ای نداشتیم و در این دوره، شهرداری شاید جزو معدود دوره‌هایی است که کسی نمی‌خواهد رئیس‌جمهور شود و صرفا می‌خواهد که خدمات دولت خدمت‌گذار سیزدهم کامل شود.

وی در پایان اظهار کرد: اتفاق خوبی که در این دوره مدیریت شهری بین دولت و شهرداری تهران افتاده باز بودن راه ارتباطی و هم‌افزایی خوب بین دولت و شهرداری تهران است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023