گردشگری و سفر

استاندار: همدان به سمت اقتصاد گردشگری حرکت کند

مجله خبری آبادی 118/همدان استاندار همدان گفت: باید با یک شیب مناسب به سمت اقتصاد گردشگری در استان حرکت کنیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه هماهنگی نحوه‌ حضور استان همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اظهار کرد: رویکرد اقتصاد کشاورزی در گذشته به علت مصرف بی‌رویه‌ آب و کاهش منابع آبی، نیازمند تحولی در راستای بهره‌وری حداکثری است.

وی با بیان اینکه باید از منابع آبی موجود برای امنیت غذایی و تولید محصولات کم‌آب‌بر استفاده کنیم، افزود: وجود جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی بی‌مانند در استان و شهرهای جهانی ملایر و لالجین ظرفیت بسیار خوبی جذب برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها در مسیر توسعه‌ گردشگری و صنایع دستی، حفظ میراث‌فرهنگی تمام ظرفیت خود را به‌کار گیرند.

وی با بیان اینکه باید حضور تیم رسانه‌ای قوی در نمایشگاه گردشگری برای پوشش اخبار استان در دستور کار باشد، گفت: در نمایشگاه امسال برای معرفی هرچه بیشتر دستاوردها و ظرفیت‌های استان از جمله هنرصنعت فرش، شهرهای جهانی و جاذبه‌های تاریخی، گردشگری و طبیعی تلاش شود.

استاندار همدان با بیان اینکه در سفر به کشور ازبکستان توافقات بسیار خوبی در حوزه‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی انجام شد، گفت:کشور ازبکستان در آغاز مسیر توسعه است و به محصولات تولیدی استان همدان نیاز دارد همچنین علوم پزشکی و درمانی به ویژه طب سنتی از موارد مورد توجه کشور ازبکستان است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023