گردشگری و سفر

اقامت ۲۶ هزار ۹۶۱ نفر در مراکز اقامتی چهارمحال و بختیاری

مجله خبری آبادی 118/چهارمحال و بختیاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: از تاریخ ۱۵ اسفند تاکنون ۵۲۱ هزار و ۸۰۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی استان بازدید کرده‌اند و در مجموع ۲۶ هزار و ۹۶۱ نفر در استان اقامت داشتند.

علیرضا جیلان در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118 با اشاره به اسکان مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از ۱۵ اسفند تا سوم فروردین‌ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۹۶۱ نفر در استان اقامت داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: از این میزان مسافران ورودی به استان ۳۹۵۳ نفر در هتل‌ها، ۱۰۸ نفر در اقامتگاه‌های سنتی، ۲۳۵۶ در مجتمع‌های گردشگری، ۱۲۰۳ نفر در مهمانپذیرها، ۶۱۷ نفر در هتل آپارتمان‌ها، ۴۰۵۹ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۷۶۱۰ نفر در خانه‌های مسافر، ۲۱۱۸ در اقامتگاه‌های موقت، ۴۴۹۷ در تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش و ۴۴۰ نفر در سایر مراکز اقامتی اسکان داشتند.

وی با بیان اینکه ۶۲ بازدید از مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌ها و مراکز پذیرایی بین راهی در چهارمحال و بختیاری در طرح نظارت نوروزی صورت گرفته است، عنوان کرد: سه شکایت از مراکز گردشگری واصل شده است.

جیلان گفت: از تاریخ ۱۵ اسفند تاکنون ۵۲۱ هزار و ۸۰۱ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023