گردشگری و سفر

اقامت ۸۴ هزار نفر در استان همدان 

مجله خبری آبادی 118/همدان دبیر ستاد خدمات سفر استان همدان از اقامت بیش از ۸۴ هزار نفر تا هشتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در استان همدان خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی خدمات سفر استان، علی مالمیر توضیح داد: از این تعداد، ۱۲ هزار و ۱۱۲ نفر در هتل‌ها، ۲ هزار و ۵۵۹ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۵۲ نفر در مهمانپذیرها، هزار و ۴۵۱ نفر در هتل آپارتمان‌ها، هزار و ۷۹۳ نفر در اقامتگاه‌های بومگردی، ۱۷ هزار و ۱۱۴ نفر در خانه‌مسافرها و ۸ هزار و ۹۲۱ نفر در اقامتگاه‌های موقت، اقامت کرده‌اند. ضمن اینکه ۳۴هزار و ۱۴۹ نفر در تاسیسات اقامتی وابسته به آموزش و پرورش و ۳ هزار و ۶۹۰ نفر در سایر مراکز مقیم شده‌اند.

وی درباره میزان بازدیدها از جاذبه‌های گردشگری استان گفت: در همین مدت زمان ۴۵۱ هزار و ۹۹۳ نفر از جاذبه‌های استان همدان بازدید کرده‌اند که ۲۲۲ هزار و ۸۰ مورد بازدید مربوط به جاذبه‌های تاریخی بوده است.

مالمیر تأکید کرد: غار علیصدر، کتیبه‌های گنجنامه، آرامگاه بوعلی و آرامگاه باباطاهر در صدر بازدیدهای علاقمندان به جاذبه‌های گردشگری استان قرار دارند.

وی هم‌چنین اظهار کرد: در این مدت ۲۲۷ مود بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری صورت گرفته که تعداد ۵ فقره تذکر، ۷ فقره اخطار کتبی و ۵ فقره تشویقی صادر شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023