جامعه شهری

خط‌کشی ۳۸۰ هزار متر از معابر بزرگراهی و مسیرهای بی.آر.تی پایتخت

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از اجرای عملیات خط‌کشی محوری معابر بزرگراهی و مسیرهای بی.آر.تی به طول ۳۸۰ هزار متر مربع خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، شهریار افندی‌زاده در این باره گفت: به‌ منظور ایجاد ایمنی بیشتر در رفت و آمد خودروها، آرام‌سازی ترافیک، افزایش دید رانندگان و جلوگیری از تصادفات احتمالی، طی بازه زمانی ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا نیمه اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، بیش از ۳۸۰ هزار متر از معابر بزرگراهی و مسیرهای بی.آر.تی خط‌کشی شد.

افندی‌زاده با اشاره به نقش مؤثر خط‌کشی محوری و آشکارسازی خطوط در کاهش مخاطرات، امنیت و ایمنی شهروندان تصریح کرد: در همین راستا، خط‌کشی محوری اعم از خطوط ممتد سفید، زرد و منقطع به میزان ۲۹۵ هزار متر از معابر بزرگراهی در بزرگراه‌های آزادگان، شهید زین‌الدین، شهید همت، آل‌احمد، بعثت، فضل‌الله نوری، شهید باکری، آیت الله هاشمی رفسنجانی، شهید تندگویان و خیابان شهید رجایی انجام شده است.

مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران همچنین از استمرار اجرای خط‌کشی محوری در مسیرهای بی.آر.تی در بزرگراه‌های تهران خبر داد و افزود: ۸۵ هزار متر از مسیرهای اتوبوس‌های تندرو در بزرگراه‌های شهید چمران، امام علی(ع)، بعثت و شهید نواب صفوی هم خط‌کشی شده که امیدواریم با اجرای این عملیات و همراهی شهروندان، شاهد بهبود انضباط ترافیکی و کاهش مشکلات تردد در سطح شهر تهران باشیم.

افندی‌زاده با تأکید بر اهمیت خط‌کشی‌ها به‌عنوان زبان هدایت و نماد نظم و مقررات ترافیکی در پایتخت، خاطرنشان کرد: علاوه بر خط‌کشی معابر و خط‌کشی ویژه ایستگاه‌های اتوبوس، اجرای خط‌کشی و تهیه و نصب تجهیزات سرجناغی‌ها و مسیرهای اضطراری، به میزان ۷ هزار و ۴۷ متر مربع بستر سرد و ۲ هزار و۳۴۳ متر مربع بستر دوجزئی نیز اجرا شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیر عامل‌ سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرتهران در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ انجام شده ادامه عملیات خط‌کشی و آشکارسازی خطوط در مناطق مختلف شهر تهران، برای رضایتمندی بیشتر شهروندان و روان‌سازی ترافیکی در دستور کار سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران قرار دارد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023