گردشگری و سفر

گردشگری دغدغه مدیران همدانی نیست

مجله خبری آبادی 118/همدان یک فعال حوزه گردشگری با بیان اینکه اهمیت گردشگری به عنوان یک مسئله اقتصادی و مدیریتی هنوز برای مدیران ما دغدغه نشده است، گفت: مدیران همدانی هنوز درک درستی از تاثیر گردشگری بر اقتصاد ندارد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، محمد سوزنچی در نشست”ارزیابی عملکرد شورای اسلامی شهر همدان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری”، بیان کرد: به دلیل اینکه دغدغه‌ این صنعت در میان مسئولان شکل نگرفته است خروجی مناسبی هم حاصل نمی‌شود.

وی نقش رسانه‌ها در توجیه مدیران را امری ضروری دانست و افزود: ورودی‌های شهر همواره چالش همدان و درخواست مردم از شهرداری بوده است اما تاکنون برنامه‌ سازماندهی شده‌ای برای این موضوع دیده نشده در حالی‌که ورودی‌های شهر تاثیر زیادی در ماندگاری مسافر دارد.

سوزنچی در ادامه گریزی به شیوه مدیریت شهری دوره قبل و دوره حاضر زد و خاطرنشان کرد: در مدیریت شهری قبل به صراحت اعلام می‌شد نیاز به مشاور و کار مطالعاتی نیست اما این موضوع در شورای فعلی در حال حل شدن است و مقرر شده شهرداری در زمینه‌های مختلف مشاور داشته باشد و برای این موضوع هزینه کند.   

این فعال حوزه گردشگری با اشاره به اینکه بازار بنکداران همدان واقع در پشت گنبد علویان قرار است به بیرون شهر منتقل شود، تصریح کرد: این محوطه جزء بازار تاریخی همدان است و می‌شود با انجام کار مطالعاتی، مسیر تاریخی برای آن تعریف کرد تا از ظرفیت کاروانسراهای و بازار استفاده شود.

گردشگری دغدغه مدیران همدانی نیست

انتهای پیام  

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023