اجتماعی

کسب رتبه چهارم ساماندهی امور جوانان توسط هرمزگان

مجله خبری آبادی 118/هرمزگان مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: استان هرمزگان رتبه چهارم برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در نیمه اول سال جاری را کسب کرد.

روح الله اسدی امروز (سوم آبان ماه) در خصوص رتبه بندی استان‌ها در مشارکت برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان اظهار کرد: ساماندهی امور جوانان با مشارکت دستگاه های مرتبط و پیگیری نظارت بر اجرای آن از وظایف وزارت ورزش و جوانان است که توسط دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان هر ساله در دو مقطع ۶ ماهه و یکساله انجام می شود.

اسدی با بیان این که با ارزیابی به عمل آمده در شش ماهه اول سال جاری ۴۳ ستاد استانی و ۶۳۳ ستاد شهرستانی برگزار شده است، اظهار داشت: ماحصل این جلسات ۲۶۳ مصوبه در سطح استان و ۲۴۱۹ مصوبه در شهرستانها بوده است.

وی افزود: در مجموع بیش از ۴۳ درصد مصوبات در حوزه ازدواج و خانواده، ۳۳ درصد در حوزه اوقات فراغت، ۹ درصد در حوزه مشارکت های اجتماعی و مابقی در حوزه آسیب های اجتماعی، برنامه های مناسبتی، هویت، اشتغال و فضای مجازی بوده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: طی ارزیابی به عمل آمده بر اساس شاخص های ابلاغی، استان یزد رتبه اول، استان سمنان رتبه دوم، استان کرمانشاه رتبه سوم و استان هرمزگان رتبه چهارم را کسب کردند.

اسدی افزود: در ستادهای استانی، دفتر امور بانوان استانداری، جمعیت هلال احمر، جهاد دانشگاهی و سازمان فنی حرفه ای و در ستادهای شهرستانی بهزیستی، کمیته امداد امام (ره)، فرهنگ و ارشاد اسلامی و امور بانوان فرمانداری ها بیشترین مشارکت را داشته اند.

وی در پایان تاکید کرد: با عنایت به فرابخشی بودن امور جوانان و سیاست دولت سیزدهم در توجه ویژه به امور جوانان و رصد عملکرد مسئولین استانی و شهرستانی، گزارش مشارکت نمایندگان دستگاه های عضو به بالاترین مقام عالی دستگاه و دستگاه های نظارتی ارسال می شود و همچنین گزارش عملکرد استانداران به عنوان روسای ستادهای استانی و فرمانداران به عنوان روسای ستادهای شهرستانی به تفکیک به وزارت کشور و دفتر ریاست جمهوری ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023