اجتماعی

کارتون‌هایی با موضوع معلولیت روی دیوارهای کاخ سعدآباد

نمایشگاه کارتون «موزه و معلولیت» به مناسبت روز موزه و معلولیت همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی در خانه کاریکاتور ایران و مجموعه فرهنگی، تاریخی سعدآباد برگزار می شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، نمایشگاه «موزه و معلولیت» به مناسبت هشتمین سالروز موزه و معلولیت همزمان با روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی با هدف تحقق حقوق افراد دارای معلولیت برای دسترس‌پذیری موزه‌ها و اماکن فرهنگی و هنری، نوآوری موزه‌ها و تامین نیازهای آموزشی ـ پژوهشی معلولان برگزار می شود.
آثار این نمایشگاه منتخبی است از آثار راه‌یافته به نمایشگاه سومین جشنواره پاراتور که به همت انجمن فرهنگی، ورزشی و گردشگری معلولان پارس، معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی و خانه کاریکاتور ایران به سامان رسیده است.

این نمایشگاه همزمان در خانه کاریکاتور ایران و مجموعه فرهنگی ـ تاریخی سعدآباد، سوم خرداد ۱۴۰۲ در روز موزه و معلولیت با برگزاری پاراتور و بازدید از مجموعه کاخ موزه‌های سعدآباد همراه با نمایش فیلم برگزار می‌شود.

نمایشگاه کارتون «موزه و معلولیت» از تاریخ ۳ الی ۳۱ خرداد ماه سال جاری در خانه کاریکاتور ایران برگزار می شود.

کارتون‌هایی با موضوع معلولیت روی دیوارهای کاخ سعدآباد

خانه کاریکاتور ایران در خیابان دکتر شریعتی، تقاطع اتوبان شهید همت، خیابان داود گل نبی غربی، بعداز میدان احمدی روشن(کتابی) پلاک۴۴  واقع است. تلفن:۲۲۸۶۸۶۰۰
مجموعه فرهنگی ـ تاریخی سعدآباد، سالن خلیج فارس موزه ظروف سلطنتی

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023