گردشگری و سفر

“تبدیل از معبر به مقصد” راه بهره‌مندی سمنان از صنعت پردرآمد گردشگری

مجله خبری آبادی 118/سمنان استاندار سمنان از صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت مهم و پردرآمد نام برد و گفت: باید تلاش شود تا استان سمنان از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود تا از این صنعت پردرآمد سهم بیشتری داشته باشد.

سید محمدرضا هاشمی شامگاه ۸ مهرماه در نشست با فعالین حوزه گردشگری استان در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: با توجه به ظرفیت های موجود حوزه گردشگری در استان لازم است با اقدامات اصولی و تلاش بی وقفه سعی شود تا استان سمنان از معبر به مقصد مسافران تبدیل گردد.

وی افزود: افزایش اعتبارات حوزه گردشگری نسبت به سال‌های گذشته ۶۰۰ برابر شده است که این افزایش چشمگیر نتیجه تلاش بی وقفه مدیران مربوطه و همچنین حمایت استانداری سمنان است.

استاندار سمنان تاکید کرد: در حوزه جشنواره های گردشگری باید این آمادگی وجود داشته باشد تا با جذب و دعوت گردشگران داخلی و خارجی، جشنواره هایی در خور و شان مردم مهمان نواز استان برگزار شود.

هاشمی در ادامه با بیان اینکه مرمت بناهای تاریخی بسیار اهمیت دارد افزود: در همه حوزه های توریستی از جمله توریست صنعتی، معدنی، سلامت و … باید زیر ساخت های لازم مهیا شود تا با جذب و ورود این افراد به استان به چرخه اقتصاد استان مساعدت گردد.

استاندار سمنان در پایان با بیان اینکه احداث اقامتگاه های بومگردی بسیار اقدام‌ خوب و قابل تقدیری است ، گفت: این آمادگی در استان وجود دارد تا حمایت های لازم در جهت رونق حوزه گردشگری به ویژه احداث اقامتگاه‌های بومگردی انجام پذیرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023