گردشگری و سفر

لزوم اقدام موثر در زمینه بافت تاریخی قم

مجله خبری آبادی 118/قم معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم بر لزوم اقدام موثر در زمینه بافت تاریخی قم تاکید کرد.

ابوالقاسم مقیمی معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم امروز پنج‌شنبه 28 مهرماه با حضور در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، ضمن بررسی موضوعات مرتبط با گردشگری صنایع‌دستی و آثار تاریخ استان بر لزوم سرعت بخشی به پروژه‌های نیمه‌تمام میراثی تأکید کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ظرفیت‌های به وجود آمده از دور اول سفر رئیس‌جمهور به استان باید به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ابراز کرد: در این راستا طرح‌های نیمه‌تمام و مسکوت بافت تاریخی در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم با تأکید بر برنامه‌ریزی در خصوص تعریف پروژه‌های جدید در حوزه گردشگری، میراث و صنایع‌دستی برای سفر دوم ریاست جمهوری به استان قم، بر پیش‌بینی و آمادگی لازم برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه میراث و تاریخی تأکید کرد و اقدام مؤثر در زمینه احیای بافت های تاریخی را خواستار شد.

در این جلسه ضمن سرکشی به اداره کل میراث و بررسی مشکلات این مجموعه، مدیرکل میراث فرهنگی و معاونت‌های این اداره کل ضمن ارائه عملکرد یک‌ساله، به بیان گزارشی از اقدامات و پیشرفت‌های اداره کل و ارائه برنامه‌های آتی پرداختند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023