جامعه شهری

سامانه بارشی جدید اصفهان را فرا می‌گیرد

مجله خبری آبادی 118/اصفهان کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید خبر داد و گفت: سامانه جوی جدیدی از اواخر وقت فردا شب (یکشنبه) در استان فعال خواهد شد که در برخی ساعت‌ها بارش برف‌وباران را برای بیشتر مناطق به همراه خواهد شد و تا روز سه‌شنبه در استان اصفهان ادامه دارد.

محمدرضا رفیعی کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان، در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، در خصوص وضعیت جوی سه روز آینده اصفهان، اظهار کرد: سامانه جوی جدیدی از اواخر وقت فردا شب (یکشنبه) در استان فعال خواهد شد که در برخی ساعت‌ها بارش برف‌وباران را برای بیشتر مناطق به همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه این ناپایداری‌ها تا روز سه‌شنبه در استان اصفهان ادامه دارد، افزود: با توجه‌ به استقرار جو پایدار در استان برای امروز تا فردا، آسمان در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا به‌ صورت بارش‌ باران و برف در این استان پیش‌بینی شده است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان تصریح کرد: دمای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه‌روز گذشته به هشت درجه سانتی‌گراد و در سردترین ساعت به منفی سه درجه سانتی‌گراد رسید. خور و بیابانک با دمای ۱۱ و بوئین میان‌دشت با دمای منفی ۱۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و سردترین نقاط استان اصفهان در شبانه‌روز گذشته بودند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023