گردشگری و سفر

رفع مشکلات شهرستان مرزی کلات نیازمند تخصیص اعتبار است

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی فرماندار کلات رفع مشکلات این شهرستان مرزی در بخش‌های مختلف را نیازمند تأمین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز دانست.

علی صلاحی در حاشیه جلسه شورای ترافیک کلات در گفت و گو با مجله خبری آبادی 118 اظهار کرد: برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور شهری و جاده‌ای دارد.

وی اظهار کرد: رفع مشکلات این شهرستان مرزی در بخش‌های مختلف نیازمند تأمین و تخصیص اعتبارات و توجه ویژه استان برای آبادانی و توسعه شهرستان است.

صلاحی شهرستان مرزی کلات را نیازمند توجه بیشتر دانست و اظهار کرد: وضعیت جاده‌های این شهرستان اصلاً در خور شأن مردم این منطقه و مسافران و گردشگران نیست.

وی بیان کرد: می‌طلبد مسئولان استانی برای ساماندهی و استانداردسازی محورهای این شهرستان مرزی ورودی جدی داشته باشند. شهرستان کلات برای رفع بسیاری از مشکلات و ایجاد برخی زیرساخت‌ها نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است.

فرماندار کلات خاطرنشان کرد: برای اینکه کلات به جایگاه شایسته خود برسد و شاهد رفع مشکلات آن باشیم باید به جاده‌های مواصلاتی شهرستان توجه جدی شود.

وی گفت: هرچند وجود جاذبه‌های گردشگری و تاریخی شهرستان کلات موجب شده که همه ساله پذیرای بسیاری از گردشگران باشیم اما وجود راه‌های مواصلاتی نامناسب مشکلات بسیاری را برای رفت و آمد به وجود آورده است.

فرماندار کلات در ادامه خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز محورهای مواصلاتی، اصلاح وضعیت روشنایی نقاط مه گیر، اصلاح هندسی پیچ‌ها و مسیرها، خط‌کشی جاده‌ها، اجرای روکش آسفالت مسیر کلات – درگز، احداث ساختمان راهدارخانه بین‌راهی روستای کالو که از اهداف و کارهای در دست اقدام است.

وی بیان کرد: تأمین روشنایی چهار نقطه حادثه خیز در محور احمدآباد، زاوین، حمام قلعه و شورستان توسط راهداری، تهیه تعداد ۲۰ تیر برق فلزی توسط راهداری و نصب در مناطق مورد نیاز ایدلیک، سینی، چرم نو تا بخش زاوین، سنگانه، شورستان، صالح‌آباد و آبگرم، احداث گاردریل، رفع مشکل ترافیک و توسعه مبلمان شهری توسط بخشداری مرکزی و راهداری از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023