اجتماعی

تمهیدات کمیته امداد جهت کمک به خرید و احداث مسکن برای نیازمندان

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی کمیته امداد با بیان اینکه هدفگذاری سال ۱۴۰۱ کمیته امداد، طراحی یکصد هزار خدمت در این حوزه بود، گفت: در این زمینه حدود ۴۰ هزار تعمیرات، ۳۹ هزار احداث و کمک به خرید مسکن و حدود ۱۸ هزار خدمت جهت احداث فضای جانبی طراحی شد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، توکلی در نشستی خبری با بیان اینکه در بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد سه گروه خدمتی عمده، بحث کمک به خرید و احداث، کمک به تعمیرات و کمک به احداث فضاهای جانبی وجود دارد، گفت: کمک به احداث و خرید کمیته امداد برای مددجویان فاقد مسکن و یا فاقد مسکن مناسب طراحی شده است. کمک به تعمیرات برای مددجویان دارای مسکنی است که برای ارتقای سطح زندگی نیازمند انجام تعمیرات و نوسازی هستند و کمک به احداث فضاهای جانبی مربوط به فضاهای جانبی است.

وی افزود: هدفگذاری سال ۱۴۰۱ کمیته امداد، طراحی یکصد هزار خدمت در این سه گروه بود. حدود ۴۰ هزار خدمت تعمیرات، ۳۹ هزار خدمت احداث و کمک به خرید و حدود ۱۸ هزار خدمت احداث فضای جانبی طراحی شد.

توکلی با بیان اینکه براساس آمار احصاء شده، بیش از ۲۸ هزار کمک احداث و خرید مسکن به مرحله پایانی رسیده بود، گفت: آیین واگذاری ۲۳ هزار مورد با حضور ریاست جمهور انجام دادیم و ۵۰۰۰ مورد دیگر به تشخیص رییس کمیته امداد به سرانجام می‌رسد. البته خدمات مسکن به گونه‌ای است که زمان بر است زیرا ماهیت کار اجرایی به این صورت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه قسمت عمده ۱۰۰ هزار خدمت با اتمام سال مالی تکمیل می‌شود، گفت: برآوردهای ما از نیاز و تفاهم نامه‌های همکاری که برای سال ۱۴۰۲ باید انجام دهیم و باتوجه به تکلیف بسیار بزرگ و قابل توجه ریاست جمهور و رییس کمیته امداد که برای امداد در نظر گرفتند مبنی بر اینکه مددجوی فاقد مسکن روستایی نداشته باشیم، برآورد می‌شود برای سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۲۰ هزار خدمت در این سه گروه خدمتی طراحی کنیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023