جامعه شهری

تثبیت هشت پلاک ثبتی در تهران به عنوان باغ در جلسه شورای شهر تهران

اعضای شورای اسلامی شهر تهران هشت پلاک ثبتی را به عنوان باغ در تهران تثبیت کردند.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا جعفر شربیانی به پلاک ثبتی ۱۲۶.۱۹۰۱.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۴۰۳۰ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد، اما در تصاویر هوایی غلبه پوشش گیاهی درختان ارزشمند مشاهده شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی همچنین به پلاک ثبتی‌های ۱۷۵.۸.۹ و ۱۷۵.۹.۱۰ اشاره کرد و گفت: این پلاک ثبتی به مساحت ۴۹۲ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد، اما کمیسیون ماده ۱۲ رأی دایر بر باغ بودن این زمین داده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۷۹.۷۸۳.۱۲۰ ادامه داد: این زمین به مساحت ۷۸۵ متر مربع در منطقه ۶ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد؛ اما بر اساس تصاویر هوایی غلبه پوشش درختان را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه پلاک ثبتی ۱۲۰.۱۲۰.۴۹ را در جلسه امروز شورای شهر تهران اعلام کرد و یادآور شد: این پلاک ثبتی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد؛ اما بر اساس رأی کمیسیون ماده ۱۲ این زمین دایر بر باغ است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران هم رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی به پلاک ثبتی ۳۶۹.۷ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۲۴۸۵ متر مربع در منطقه ۵ واقع شده و این زمین هم حد نصاب درختان لازم را ندارد؛ اما بر اساس رأی کمیسیون ماده ۱۲ این زمین دایر بر باغ است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به پلاک ثبتی ۲۸.۷۹۸.۲۵ گفت: این زمین در منطقه یک واقع شده و حد نصاب درختان لازم را ندارد اما بر اساس تصاویر هوایی غلبه پوشش درختان در آن مشاهده نشده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است. اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی همچنین به پلاک ثبت ۳۶.۷۶۵.۱ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۲۹۹۹ متر مربع در منطقه ۳ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رای به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی در ادامه پلاک ثبتی ۶۹۳۳.۹۲۳۲۶  را برای بررسی اعلام کرد و گفت: این زمین به مساحت ۹۹۰ متر مربع در منطقه ۶ واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

شربیانی همچنین به پلاک ثبتی ۳۳۷۵.۱۵۴ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۸۸۰ متر مربع در منطقه یک واقع شده و حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورا رأی به باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

وی در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۶۸.۲۳۲ و ۶۸.۱۷۳ در تهران تصریح کرد: این زمین حد نصاب درختان لازم را ندارد و رأی کمیسیون ماده ۱۲ را نیز ندارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به غیر باغ بودن این زمین داده است.

اعضای شورای شهر تهران نیز با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023