گردشگری و سفر

بازدید ۵۰۰۰ نفر از جاذبه‌های همدان با اتوبوس‌های همدان‌گردی

بازدید ۵۰۰۰ نفر از جاذبه‌های همدان با اتوبوس‌های همدان‌گردی

مجله خبری آبادی 118/همدان سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اعلام رایگان بودن خدمات همدان‌گردی، گفت: تاکنون پنج هزار نفر از جاذبه‌های همدان با اتوبوس‌های همدان‌گردی بازدید کرده‌اند. 

به گزارش مجله خبری آبادی 118، هادی بلاغی در حاشیه بازدید از ستاد خدمات سفر استان همدان، گفت: در راستای حمایت از فعالیت‌های حوزه گردشگری شهرداری همدان و به تبع آن سازمان فرهنگی هفت دستگاه اتوبوس گردشگری برای خدمت‌رسانی به شهروندان همدانی و گردشگران داخلی و خارجی در نظر گرفته شد.
 
وی با اشاره به اینکه به هر نحو حداکثر استفاده از این اتوبوس‌ها صورت می‌گیرد و نمی‌گذاریم به هیچ عنوان راکد بماند و تا ۱۲ فروردین خدمات ارائه می‌کند، افزود: در این ایام حدود پنج هزار نفر با استفاده از اتوبوس‌های همدان‌گردی شهرداری همدان از جاذبه‌های گردشگری بازدید کردند. 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان بیان کرد: در این ایام علاوه بر شهروندان همدانی و گردشگران داخلی، گردشگران خارجی را نیز برای بازدید از جاذبه‌های گردشگری همراهی کردیم. 
   
بلاغی با اعلام اینکه استفاده از خدمات همدان‌گردی شهرداری همدان رایگان است، اظهار کرد: مسیر رفت این اتوبوس‌ها از ایستگاه‌های میدان آرامگاه بوعلی، بلوارهای خواجه رشید و کاشانی، میدان امامزاده عبدالله، گنبد علویان، تپه هگمتانه، آرامگاه باباطاهر، یادمان عین‌القضات‌همدانی، میدان فلسطین، چهارراه شریعتی، میدان شریعتی، میدان قائم(باغ موزه دفاع مقدس)، گنجنامه و مسیر برگشت از گنجنامه، میدان قائم، بلوار ارم، بلوار سعیدیه، میدان بعثت، میدان جهاد، بلوار طالقانی، میدان شیرسنگی، فلکه فردوسی و آرامگاه بوعلی‌سینا است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023