جامعه شهری

بارش باران و کاهش تدریجی دما در تهران/ ارتفاعات استان برفی می شود

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش غلظت آلاینده‌ها، بارش باران و روند تدریحی دمای استان تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی از ظهر امروز (۱۹ آذر) بر میزان سرعت وزش باد در استان افزوده می‌شود و این روند تا دوشنبه (۲۰ آذر) ادامه خواهد داشت لذا کاهش شاخص کیفی هوا طی مدت یاد شده در برخی نواحی استان تهران به‌ویژه در جنوب و غرب که شدت وزش باد بیشتر است دور از انتظار نیست.

طی روزهای سه‌شنبه و صبح چهارشنبه (۲۱ و ۲۲ آذر) با توجه به سکون هوا، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است. همچنین از بعد از ظهر امروز تا پایان هفته جاری در سطح استان افزایش ابر و از اواخر وقت چهارشنبه بارش باران و در ارتفاعات، مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

از نظر دمایی هم از روز سه‌شنبه روند تدریجی کاهش دما آغاز خواهد شد.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۰ آذر) قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و وزش باد، در بعضی ساعت‌ها غبار محلی با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با غبارمحلی و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۴-  درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023