گردشگری و سفر

اولین بوتیک هتل کرمانشاه آماده افتتاح شد

مجله خبری آبادی 118/کرمانشاه به گفته معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه، اولین بوتیک هتل کرمانشاه برای افتتاح آماده است.

اصغر رشنو که سال گذشته از تلاش برای افتتاح اولین بوتیک هتل کرمانشاه در دهه فجر 1400 خبر داده بود، در گفت و گو با مجله خبری آبادی 118، با اشاره به تاخیر در افتتاح این پروژه، اظهارکرد: خوشبختانه اولین بوتیک هتل کرمانشاه در حال حاضر آماده  افتتاح است و در هفته گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه، بزرگترین و مجهزترین بوتیک هتل غرب کشور به شمار می رود که توسط مالک هتل کوروش کرمانشاه و از سرمایه گذاران حوزه گردشگری استان راه اندازی شده است.

معاون سرمایه گذاری استان کرمانشاه مساحت اولین بوتیک هتل کرمانشاه را حدود 1370 متر اعلام کرد و گفت: این پروژه در محل یکی از مدارس قدیمی شهر کرمانشاه واقع در خیابان شریعتی راه اندازی شده که توسط این سرمایه گذار خریداری و به بوتیک هتل تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: سرمایه گذار این پروژه جمعا 28 میلیارد تومان اعتبار برای آن صرف کرده که از این میزان، هفت میلیارد تومان کمک ما در قالب تسهیلات گردشگری بوده است.

رشنو در ادامه با بیان اینکه بزرگترین و مجهزترین بوتیک هتل غرب کشور دارای 37 اتاق است، عنوان کرد: تمام خدمات استاندارد یک هتل در این مجموعه به گردشگران ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: پروژه بوتیک هتل کرمانشاه قرار بود هفته دولت به بهره برداری برسد، اما باتوجه به لزوم رفع برخی نواقص جزیی مقرر شد که در هفته گردشگری افتتاح شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023