گردشگری و سفر

از جمع‌آوری کارتن ‌به‌ دست‌های همدان چه خبر؟

مجله خبری آبادی 118/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان اعلام کرد: یک شرکت، مجری خانه‌مسافرها خواهد شد تا کارتن به دست‌ها جمع‌آوری و خانه مسافرها ساماندهی شوند.

علی خاکسار در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، اظهار کرد: این شرکت از بین شش شرکت متقاضی انتخاب شده و در چند روز آینده نتیجه نهایی اعلام می‌شود و پس از آن نظارت و ساماندهی خانه مسافرها به این شرکت سپرده خواهد شد.  

وی اضافه کرد: طی فراخوانی شش شرکت برای مجری خانه مسافرها اعلام آمادگی کردند که سه شرکت صاحب صلاحیت تشخیص داده شد و در نهایت یک شرکت را به عنوان مجری خانه مسافرها انتخاب کردیم.

خاکسار در ادامه تاکید کرد: خانه مسافرهای همدان از این به بعد باید زیر نظر شرکت فوق فعالیت کنند و نظارت، تبلیغات، بازاریابی و کارهایی از این دست نیز بر عهده شرکت خواهد بود.

وی همچنین ساماندهی کارتن بدست‌ها را امری مهم و در راستای رونق گردشگری هدفمند دانست و گفت: از بهره برداران و مالکان اینگونه اقامتگاه‌ها درخواست می‌کنیم در چارچوب قانون عمل کرده و در جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران حرکت کنند، همچنین از مسافران تقاضا داریم اماکن مجاز و مورد تایید را برای گذران سفر خود انتخاب کنند.

به گفته معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان در حال حاضر ۲۵ خانه مسافر دارای مجوز در همدان فعالیت دارند که انتظار می‌رود در آینده نزدیک تعداد آنها افزایش چشمگیری داشته باشد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023