جامعه شهری

جوانان موتور پیشران افزایش پیشرفت در مدیریت شهری کشور هستند

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور با اشاره به اقدامات تحولی جوانان در شهرهای کشور که نقطه امید قلمداد می شود، گفت: جوانان موتور پیشران افزایش پیشرفت در مدیریت شهری کشور هستند.

سید سجاد انوشه در گفت‌وگو بامجله خبری آبادی 118 در تشریح پیشرفت‌های محقق شده در حوزه مدیریت شهری کشور به مجله خبری آبادی 118، گفت: امروز در حوزه مدیریت شهری شهرداری‌هایی را مشاهده می کنیم که شرایط ایده آلی را داشته و در خدمت رسانی نوآوری دارند؛ البته در برخی نقاط در شهرداری هایی نیز مشکل داریم.

وی افزود: در دهه گذشته با الگوهای مختلف شهرداری‌ها برخورد داشته ایم؛ اما اغلب شهرداری ها در کشور در مسیر تأمین مالی با الگوهای مختلف پیش می روند تا شهر را از این طریق اداره کنند و در حقیقت این حرکت به سمت تأمین مالی برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان است.

وی ادامه داد: ورود جوانان به شهرداری ها تحول بزرگی را رقم زده است؛ این موضوع با توجه به تأکیدات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و تأکید رییس جمهوری باعث شده است تا ورود شهرداران جوان ما را با شهرهایی مواجه کند که شاید کم جمعیت باشند، ولی اتفاقاتی در آنها شکل گرفته که در کلان شهرها هم شاهد این اقدامات نیستیم که در حقیقت نقطه امید و پیشرفت است.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور تصریح کرد: به طور مثال  شهرداری در شهری با جمعیت کم، توانسته با ارائه ۵ خدمت فرصت اقتصادی مطلوب فراهم کند و در بازگشت این دستاورد به سود رسیده و امروز دیگر نیازمند کمک اقتصادی سازمان شهرداری‌ها نیست و این همان امیدی است که با حضور جوانان در مجموعه شهرداری‌ها موجب ایجاد پیشرفت می شود.

وی ادامه داد: به این ترتیب اقدامات و اتفاقاتی با حضور جوانان رقم می خورد که تعجب آور است؛ لذا بی تردید در مدیریت شهری کشور پیشرفت رقم خورده است و با سرعت بیشتری نسبت به قبل این پیشرفت محقق خواهد شد و موتور پیشران آن جوانان هستند و تلاش سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور نیز در جهت فراهم کردن زمینه مشارکت شهرداران در کشور است.

d8acd988d8a7d986d8a7d986 d985d988d8aad988d8b1 d9bedb8cd8b4d8b1d8a7d986 d8a7d981d8b2d8a7db8cd8b4 d9bedb8cd8b4d8b1d981d8aa d8afd8b1 d985 65a5cee714fb2

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023