گردشگری و سفر

از تغییر مدیریت سراب‌های نهاوند تا عدم دخالت ذی‌نفع‌ها در انتصاب‌ها

مجله خبری آبادی 118/همدان فرماندار نهاوند گفت: متاسفانه متولیان سراب‌های شهرستان نهاوند نتوانسته‌اند آن‌طور که باید این مناطق گردشگری را مدیریت کنند.

ضرغام احمدوند دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه در نخستین شورای اداری شهرستان نهاوند، اظهار کرد: متولیان در سراب‌های شهرستان آنچنان که انتظار می‌رفت، نتوانسته‌اند این مناطق گردشگری را مدیریت و ارائه خدمات کنند بنابراین تغییر مدیریت این سراب‌ها مطرح شده است.

وی افزود: وقتی سرابی متولی ندارد نه بهداشت دارد و نه زیرساخت‌هایش حفظ می‌شود بلکه به تدریج هم تخریب و همین داشته‌ها را از دست خواهیم داد.

احمدوند تصریح کرد: این سراب‌ها منابع ملی بوده و توجه به آنها بسیار مهم است و فرهنگ سرمایه‌گذاری و اقتصاد گردشگری و همراهی مردم را از متولیان خواستاریم و باید در این زمینه پاسخگوی مردم باشند.

ذی‌نفوذها در انتصاب‌ها دخالت نکنند

وی با اشاره به اینکه انتصاب‌ها وظیفه دولت است و ذی‌نفوذها حق دخالت ندارند، از ادامه انتصاب‌های شهرستان در سال جدید خبر داد و از افراد ذی‌نفوذ خواست تا در این انتصاب‌ها دخالت نکنند و آن را وظیفه دولت دانست.

فرماندار نهاوند خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۱ با همه اتفاق‌ها و رخدادهایش گذشت و حاصل اعتباری و اقداماتی، خوبی برای شهرستان داشت.

احمدوند با بیان اینکه از سال ۷۸ که نامگذاری سال‌ها بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مشخص می‌شود، اولویت همچنان موضوعات اقتصادی بوده و است، گفت: سال رشد تولید است و انتظار داریم بانک‌ها و ادارات متولی در این زمینه بیشتر پای کار باشند و گزارش کار دهند.

وی تاکید کرد: توجه به معیشت مردم از مطالبات مهم است که تاکید و فرمایش رهبری هم هست و انتظار می‌رود متولیان موضوع حتما با کار و تلاش مضاعف در اجرایی شدن فرمایش و دغدغه رهبری به رشد تولید و جذب سرمایه‌گذار کمک و رفع موانع کنند.

احمدوند افزود: بارش‌ها در شهرستان خوب بوده اما تاکید می‌کنیم که اولویت جهادکشاورزی و امور آب بحث ساماندهی سربندها باشد تا رضایت کشاورزان و باغداران جلب شود.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در سال گذشته بسیاری از  پروژه‌های عمرانی شهرستان  که دولت میراث‌دار آن شده است، به نتیجه رسید و با اختصاص اعتبارات قابل توجه تعیین‌تکلیف شد.

وی در پایان گفت: در ایام نوروز ۱۲۰ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان بازدید کردند و در این ایام تصادفات در شهرستان ۳۶ درصد کاهش داشت که البته انتظار می‌رفت برخی محورها در شهرستان خط‌کشی و ایمن شوند.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023