گردشگری و سفر

توسعه سرمایه‌گذاری متقابل میان خراسان رضوی و تاجیکستان

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در نشست صبح امروز با استاندار ولایت ختلان تاجیکستان بر توسعه سرمایه‌گذاری متقابل و گردشگری میان استان و کشور تاجیکستان تاکید کرد.

یعقوبعلی نظری امروز ۲۶ اردیبهشت ماه در نشست با هیات تاجیکستانی اظهار کرد: مهمترین ظرفیت متقابل دو کشور ظرفیت خویشاوندی و فرهنگی است و بر این اساس زمینه برای توسعه همه جانبه به ویژه در بخش سرمایه‌گذاری و گردشگری فراهم است.

وی با اشاره به سفر کاری پیشین خود به تاجیکستان و ولایت ختلان و بازدید روز گذشته هیات تاجیکستان از خراسان رضوی افزود: این بازدیدها، زمینه تعاملات فرهنگی و اقتصادی فی مابین را افزایش داده است. 

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: بر اساس نیاز و علاقه شما آماده اقدام مشترک اقتصادی در بخش خصوصی نیز هستیم.

در ادامه دولتعلی سعید، استاندار ختلان نیز اظهار کرد: شناسایی امکانات برادران خراسان رضوی برای ما جالب و جذاب است.

وی افزود: تمام شرایط آماده همکاری مشترک است به ویژه در حوزه سرمایه‌گذاری که مورد علاقه طرفین است.

در این نشست مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی خراسان رضوی و ختلان، زمینه‌های همکاری مشترک را به طور مشخص مورد اشاره و بحث قرار دادند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی در ادامه ابوالفضل چمندی، معاون اقتصادی استاندار نیز بازدید روز گذشته هیات تاجیکستان از کارخانه‌ قند فریمان و خوراک دام را مثبت ارزیابی کرد و  گفت: امروز نیز این هیأت در سرخس و نیشابور بازدیدهایی را خواهند داشت تا اینکه روز چهارشنبه در نشست مشترک فعالین اقتصادی دو استان به تفاهم نامه‌های لازم برسیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023