جامعه شهری

افزایش دمای تهران تا شنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از امروز تا شنبه (۱۵ تا ۱۸ فروردین‌ماه) روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی سه روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات همراه با وزش باد  و در نواحی جنوبی و ارتفاعات گاهی همراه با افزایش باد پیش‌بینی می‌شود.

از عصر شنبه تا سه شنبه هفته پیش رو (۱۸ تا ۲۱ فروردین‌ماه) با گذر متناوب امواج ضعیفی از نواحی شمالی، در بعضی ساعات آسمانی نیمه ابری، همراه با افزایش سرعت وزش باد در سطح استان، گاهی وزش باد شدید در نواحی جنوبی و غربی و رگبار پراکنده باران در پاره‌ای نقاط نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

از امروز تا شنبه روند افزایش نسبی دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شهریار با بیشینه دمای ۲۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۶ فروردین‌ماه) صاف، در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۱۷ فروردین‌ماه) صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023