جامعه شهری

درجه ۱۶ شهرداری کشور ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ابلاغ درجه های جدید ۱۶ شهرداری از سوی وزیر کشور به استانداران طی آبان ماه خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، سید سجاد انوشه با اعلام این خبر گفت: به موجب این ابلاغیه‌ها،‌ درجه شهرداری‌های جاجرم در استان خراسان شمالی، زارچ و شاهدیه در استان یزد، فریدونشهر در استان اصفهان و کتالم و سادات شهر در استان مازندران به ۷ ارتقاء یافت.

وی در ادامه گفت: درجه شهرداری‌های آستانه در استان مرکزی، خرو در استان خراسان رضوی و بهنمیر و هادی شهر در استان مازندران به ۶ ارتقاء یافت.    

انوشه افزود: درجه شهرداری‌های امیریه در سمنان، باب انار در استان فارس، بادوله در استان بوشهر، شهداد در استان کرمان و کوزه کنان در استان آذربایجان شرقی به ۵ ارتقاء یافت.            

وی اضافه کرد: همچنین درجه شهرداری‌ میانشهر در استان فارس به ۴ و درجه شهرداری‌ دوزه در استان فارس هم به ۳ ارتقاء یافت.

انوشه یادآور شد: مدارک ارسالی شهرداری‌ها برای ارتقای درجه در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بررسی و موارد واجد شرایط پس از تایید از سوی وزیر کشور به استانداران مربوطه ابلاغ شد.

وی افزود: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را بعد از تأیید استانداری به سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تأیید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می‌شود و شهرداری‌ها صرفاً از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات مورد نیاز در سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، می‌توانند پیگیر موضوعات مرتبط با درجه بندی از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شوند.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023