جامعه شهری

اخذ ۹۰۰ سند تک برگ برای بیش از دومیلیون مترمربع از املاک شهرداری

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران در پنجمین شورای مدیران املاک مناطق ۲۲ گانه بر لزوم حل و فصل مشکلات تملکی و تامین منابع غیر نقد پروژه های قابل بهره برداری در تاریخ ۲۲ بهمن ماه تأکید کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، بنا براعلام روابط عمومی سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، مختاری در پنجمین نشست شورای مدیران املاک مناطق که با حضور معاونین و مدیران این سازمان برگزار شد ضمن اشاره به پروژه هایی که بایستی تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه سال جاری و بهار سال آینده، افتتاح شوند تصریح کرد: این سازمان برای تامین منابع غیر نقد و تملکات مورد نیاز پروژه های مذکور برنامه ریزی مدونی دارد و ان شاء الله با هماهنگی بیشتر ادارات املاک مناطق و سازمان، این پروژه ها در موعد مقرر خود تکمیل و جهت استفاده شهروندان پایتخت مورد بهره برداری قرار بگیرند.

وی با اشاره به جایگاه ویژه املاک و مستغلات در شهرداری تهران اظهار داشت: در حال حاضر مجموعه ستاد و صف نقش آفرینی مناسبی در اجرای پروژه های شهری و تامین منابع مورد نیاز دارد؛ البته موضوعاتی از جمله ارزیابی ها ،تهاتر و فروش وجود دارند که از جمله دغدغه های ما است و همین امر تعامل ویژه مدیران املاک مناطق را می طلبد.

مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات بر لزوم بروزرسانی لیست بانک اطلاعات زمین شهرداری تهران تاکید کرد و افزود: تمامی مناطق بایستی نسبت به احصا و مولد سازی املاکشان اهتمام ویژه ای داشته باشند تا بتوانیم از این طریق منابع غیرنقد شهرداری تهران را وسعت ببخشیم.

وی از لزوم تک برگ کردن اسناد که یکی از اصلی ترین وظایف سازمان املاک است صحبت کرد و افزود: در ۱۰ ماه گذشته اقدامات بی نظیری نسبت به کل دوران شهرداری در این خصوص انجام شده است که می توان به اخذ حدود ۹۰۰ فقره سند تک برگ به مساحت  دومیلیون و هشتصد هزار مترمربع اشاره کرد. مناطق نیز تا پایان سال جاری فرصت دارند اقدام ویژه ای انجام دهند  و بر همین اساس از سه منطقه نخست که بیشترین تعداد اسناد را تک برگ کنند، تجلیل به عمل خواهد آمد.

مختاری تاکید کرد: مناطق در واگذاری ملک جهت احداث طرح مسکن، میادین میوه و تره بار، ایستگاه آتش نشانی و حتی پروژه های مشارکتی پیش گام باشند و البته هماهنگی و اخذ مجوز از سازمان املاک و مستغلات در موارد مذکور الزامی می باشد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023