جامعه شهری

ارائه لایحه متمم بودجه ۳۱ هزار میلیاردی شهرداری تهران به شورای شهر

معاون شهردار تهران از ارائه لایحه متمم بودجه شهرداری تهران به شورای شهر با رقمی بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان معادل افزایش ۴۰ درصدی به بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، مجید باقری با اشاره به این‌که ارائه این متمم در حالی که دو ماه و نیم تا پایان سال فرصت باقی مانده، نشانه بارزی از اهتمام ویژه‌ شهرداری تهران برای تحقق وعده‌هایی است که به شهروندان داده است، گفت: همه حوزه‌های مأموریتی شهرداری به‌ویژه موضوعات مرتبط با حمل و نقل، عمران، زیرساخت و خدمات شهری در این لایحه مورد توجه قرار گرفته است.

معاون شهردار تهران افزود: تسریع در پیشرفت پروژه‌ها از جمله پروژه‌های معطل مانده در دوره قبل مدیریت شهری مانند تکمیل بزرگراه‌های «یادگار امام (ره)، شهید بروجردی و شهید شوشتری» و نیز اجرای چندین تقاطع غیرهمسطح در نقاط مختلف شهر و استمرار تولید و روکش آسفالت معابر و ادامه روند تکمیل و افتتاح خطوط و ایستگاه های مترو از دیگر اهداف ارائه متمم بودجه به شورای اسلامی شهر تهران است.

بنا براعلام سایت شهر، مجید باقری در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله با تصویب این لایحه در شورای اسلامی شهر تهران، قطار توسعه و پیشرفت پروژه‌های کلان شهرداری تهران با هدف رفاه و آسایش بیشتر شهروندان فهیم تهرانی سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد و خدمات‌رسانی در پایتخت با رویکرد جهادی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023