گردشگری و سفر

حامی نماهای محیط زیست مانع توسعه گردشگری گلستان

مجله خبری آبادی 118/گلستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با بیان اینکه طی دو سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه گردشگری استان انجام شده است، افزود: باید تلاش کنیم تا با تعامل موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری مرتفع شود.

محمدجواد ساوری عصر یکشنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲ در نشست خبری با اصحاب قلم و رسانه استان گلستان، اظهار کرد: جایگاه رسانه در جوامع بشری و به خصوص کشور ما روز بروز در حال ترقی و پیشرفت است و این بسیار ارزشمند بوده و فعالان حوزه رسانه گلستان نباید از قافله عقب بمانند و با استفاده از همه ظرفیت‌ها، زمینه‌ساز عمران و آبادانی استان شوند.

وی با بیان اینکه آنچه مهم است ایجاد پاتوق اصحاب قلم و رسانه در استان است، ادامه داد: میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان این آمادگی را دارد تا یکی از خانه‌های تاریخی شهر گرگان را با تسهیلات ارزان قیمت و با شرایطی مشخص برای ایجاد پاتوق خبرنگاران در اختیار اصحاب قلم و رسانه قرار دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان از اجرای هفته فرهنگی ایران در کشور چین با محوریت استان گلستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: در سال گذشته برگزاری هفته فرهنگی در کشورهای ترکمنستان و گرجستان پیش‌بینی شده بود که گرجستان به دلیل تقارن با برخی برنامه‌ها کنسل و برنامه ترکمنستان با حضور ۳۰ نفر از هنرمندان استان برگزار شد.

وی آغاز عملیات اجرای تله‌کابین گرگان در همان مکان قبلی در آینده‌ای نزدیک را نقطه عطف توسعه صنعت گردشگری استان گلستان و شهر گرگان دانست و خاطرنشان کرد: نباید خودتحریمی داشته باشیم و باید همه تلاش کنیم تا با تعامل موانع سرمایه‌گذاری مرتفع شده تا سود آن عاید همه استان شود.

ساوری شیطنت تعدادی مثلاً حامیان محیط زیست که بیشتر از خارج استان هستند را عامل عدم توسعه یافتگی صنعت گردشگری و توقف پیشرفت پروژه‌های گردشگری گلستان عنوان کرد و گفت: در این میان عدم اطلاع‌رسانی برخی مدیران و پاسخگویی به رسانه‌ها از دیگر دلایلی است که روند اجرایی پروژه‌ها را با تأخیر مواجه کرده و در اغلب موارد متوقف می‌کند.

وی از اصحاب رسانه استان خواست تا با جدیدیت در همه حوزه‌ها ورود کنند و زحمات «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان در خصوص جذب سرمایه‌گذار و اخذ مجوز پروژه‌های گردشگری استان را منتشر کنند، اضافه کرد: در پروژه آشوراده اقدامات خوبی انجام شده که پس از نتیجه بخشی، کل استان از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023