جامعه شهری

مسیر خوبی در تعامل بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی آغاز شده است

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران گفت: مسیر خوبی در تعامل بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی آغاز شده است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، محمدامین توکلی زاده در اجلاس احیای حقوق عامه و حقوق شهروندی در نگاه مقام معظم رهبری که ازسوی شورای شهر تهران برگزار شد گفت: مسیر خوبی در تعامل بین مدیریت شهری و دستگاه قضایی آغاز شده است. این تعاملات منشأ خیر و برکات برای شهروندان خواهد شد و کمک خواهد کرد که حال مردم شهر بهتر شود.

وی ضمن ابراز خرسندی از توجه به نگاه مقام معظم رهبری در احیای حقوق شهروندی افزود: اگر این مسیر و اندیشه را دنبال کنیم مستغنی خواهیم شد. هرجا نگاه مقام معظم رهبری وجود داشته، راهگشا بوده و موجبات رضایتمندی مردم نیز فراهم شده است.

توکلی زاده ادامه داد: دریایی از اندیشه و حکمت از نظریات مقام معظم رهبری قابل استخراج است. یک نظام حاکمیتی را می توان بر اساس اندیشه مقام معظم رهبری در عرصه محیط زیست دنبال کرد. در حقوق شهروندی نیز آنچه که می تواند گره از کار مردم باز کند با حجم قابل توجهی از راهکارهای گره گشای مقام معظم رهبری روبه رو هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران تاکید کرد: اداره کل آموزش شهروندی شهرداری و کمیته نظارت و حقوقی شورای شهر جلسات مکرری را برگزار کرده و در محلات و مساجد نیز برای احیای حقوق عامه و شهروندی حضور یافته‌اند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023