گردشگری و سفر

بازدید روزانه ۳ هزار نفر از مجموعه پل معلق مشگین‌شهر

مجله خبری آبادی 118/اردبیل سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر از حضور روزانه ۲ تا ۳ هزار نفر در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر خبر داد.

زهرا اللهیاری، سرمایه‌گذار پل معلق مشگین‌شهر ۱۷ فروردین در بازدید از مجموعه پل معلق گفت: در روزهای نخست تعطیلات نوروزی شاهد حضور روزانه ۲ تا ۳ هزار نفر در مجموعه پل معلق مشگین‌شهر بودیم.

سرمایه‌گذار این مجموعه افزود: پیش از شروع تعطیلات نوروزی اقدامات مختلفی از قبیل تعمیر و نگهداری پل، فعالسازی همه بخش‌‎های مجموعه و همچنین فضاسازی محوطه مجموعه را انجام داده بودیم و توانستیم میزبان خوبی برای گردشگران نوروزی باشیم.

وی تاکید کرد: مجموعه پل معلق مشگین‌شهر که به عنوان طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه شناخته می‌شود امکانات و تاسیسات مختلفی از قبیل پل معلق چوبی، زیپ‌لاین، پیست موتورسواری و شترسواری و بازارچه دارد که همه آنها مورد استقبال گردشگران نوروزی قرار گرفت.

اللهیاری ادامه داد: همچنین در ایام عید نوروز تفاهم‌نامه‌ای را با سازمان امور عشایری کشور و اداره کل امور عشایری استان منعقد کردیم که بر این اساس چادرهای عشایری به متراژ ۲۰۰۰ متر در مجموعه مستقر می‌شوند تا به ارائه محصولات و فرهنگ عشایر در مجموعه بپردازند.

سرمایه‌گذار مجموعه پل معلق همچنین با اشاره به اشتغال نزدیک به ۱۰۰ نفر در این مجموعه عنوان کرد: چادرهای عشایری کار خود را از عید فطر در مجموعه آغاز خواهند کرد و علاوه بر آن در مغازه‌های مجموعه آثار صنایع‌دستی استان ارائه می‌شود.

یادآور می‌شود؛ پل معلق مشگین‌شهر به عنوان طولانی ترین و مرتفع‌ترین پل معلق کابلی خاورمیانه در ارتفاع ۸۰ متری رودخانه خیاوچایی و بر روی پارک جنگلی مشگین‌شهر احداث شده که دارای ۲ متر عرض و ۳۶۵ متر طول است.

 انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023