گردشگری و سفر

۲۰ موزه استان کرمان، مهیای بازدید مسافران نوروزی

مجله خبری آبادی 118/کرمان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان گفت: این استان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که آماده میزبانی از گردشگران در ایام نوروز هستند.

فریدون فعالی امروز ۱۵ اسفندماه از توزیع ۱۵۰ هزار نسخه اقلام تبلیغاتی در ایام  نوروز ۱۴۰۲ در بین گردشگران خبر داد و اظهار کرد: این اقلام تبلیغاتی شامل کتابچه معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری استان کرمان، ۲۵ هزار نقشه و ۸۰ هزار بروشور شهرستان‌های استان، پوستر و کارت پستال می‌شود.

وی افزود: اقلام تبلیغاتی در مبادی ورودی شهر، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، پایگاه‌های هلال احمر، مکان‌های تاریخی،فرهنگی و … توزیع می‌شود.

فعالی ادامه داد: موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظارت اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان بهترین مکان برای توزیع این اقلام است و با توجه به حضور راهنمایان گردشگری در این اماکن، به راحتی می توان گردشگران را به سوی دیگر جاذبه‌های گردشگری این استان سوق داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اظهار کرد: استان کرمان دارای بیش از ۲۰ موزه مشارکتی و غیرمشارکتی است که آماده میزبانی از گردشگران در ایام نوروز هستند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023