گردشگری و سفر

کسب‌وکارهای غیرمجاز نتیجه محدودیت‌های زیاد است

مجله خبری آبادی 118/زنجان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اگر محدودیت زیاد برای کسب و کارهای موجود به وجود آوردیم، نتیجه‌اش کسب و کارهای غیرمجاز است.

علی‌اصغر شالبافیان ظهر امروز (۱۵ مردادماه) در نشست تخصصی با جامعه گردشگران استان زنجان، در رابطه با درجه‌بندی تاسیسات گردشگری شرکت‌های عامل تطبیق، اظهار کرد: شرکت‌هایی که امکان درجه‌بندی دارند باید درجه‌بندی آنان با اولویت انجام شود.

وی با بیان اینکه اولویت‌بندی درجه‌بندی تأسیسات گردشگری کاملا مشخص است، افزود: نگاه من این است اگر محدودیت زیاد برای کسب و کارهای موجود به وجود آوردیم، نتیجه‌اش ایجاد کسب و کارهای غیرمجاز است.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت کسب‌وکارهای مجاز گردشگری را باید توسعه دهیم، تصریح کرد: نگاه سلسله‌مراتبی در این خصوص ندارم زیرا نباید چالشی را برای بخش به وجود بیاوریم.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در رابطه با قیمت‌گذاری در بخش گردشگری نیز گفت: برای اولین بار در سال‌های اخیر به بحث قیمت‌گذاری سالانه اکتفا نکردیم و رویکرد دیگر این بود که خواستار نظر دوستان و اعمال آن و همچنین رویکرد استانی نیز داشتیم و در بخشنامه اخیر نیز این‌ موضوع را آورده‌ایم.

شالبافیان با بیان اینکه در صورت تغییر مرتب نرخ با تهدیدات بزرگتری مواجه خواهیم شد، خاطرنشان کرد: اکنون با دخالت دو نهاد مواجه هستیم که تاکنون مقاومت کرده‌ایم و برای صیانت از حقوق فعالان بخش باید به گونه‌ای در تعامل بخش خصوصی جلو رفت که موجب دخالت برخی دستگاه‌ها نشویم‌.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023