گردشگری و سفر

کارگاه‌های نمد در شهرکرد نیازمند تسهیلات هستند

مجله خبری آبادی 118/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر شهرکرد شهر ملی نمد است، گفت: باید تلاش کنیم این شهر به شهر جهانی نمد تبدیل شود، کارگاه‌های نمد در شهرکرد نیازمند تسهیلات است، باید با پرداخت تسهیلات از این کارگاه‌ها حمایت کنیم.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، احمد راستینه ۲۰ اردیبهشت‌ماه در جلسه کارگروه گردشگری چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه در حوزه تقویت زیرساخت‌های گردشگری نیازمند اصلاح حرایم رودخانه و راه‌ها هستیم، اظهار کرد: اگر برای این حرایم اندیشه‌ای نشود، توسعه زیرساخت‌های گردشگری مشکل می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان‌های استان ضرورت دارد، گاهی با احداث چند کیلومتر می‌توان مسیر گردشگران را تسهیل کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید برای تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری اعتبار اختصاص پیدا کند، عنوان کرد: در این استان آثار تاریخی بسیاری وجود دارد، بنابراین برای نگهداری این آثار نیازمند یک موزه هستیم، موزه شهرکرد برای تکمیل نیازمند اعتبار است.

راستینه بیان کرد: اتاق آیینه شهرکرد بر اساس یک بی‌تدبیری با یک مزایده به پیمانکار واگذار شد و هنرمندان این شهر مکانی برای فعالیت ندارند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهر شهرکرد شهر ملی نمد است، گفت: باید تلاش کنیم این شهر به شهر جهانی نمد تبدیل شود، کارگاه‌های نمد در استان نیازمند تسهیلات است، باید با پرداخت تسهیلات از این کارگاه‌ها حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد دارند، یادآور شد: باید سهم تسهیلات استان در این حوزه افزایش پیدا کند.

راستینه در پایان تاکید کرد: شهر هفشجان کاندیدای شهر سنگ است، لذا باید تلاش کنیم این امر محقق شود.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023