گردشگری و سفر

پوستر جشنواره “نوآوری در گردشگری” رونمایی شد

مجله خبری آبادی 118/کرمانشاه پوستر اولین جشنواره “نوآوری در گردشگری” در جلسه شورای برنامه ریزی استان کرمانشاه با حضور استاندار رونمایی شد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه در جلسه امروز (25 اسفند) شورای برنامه ریزی استان با اشاره به ظرفیت های کم نظیر استان در حوزه گردشگری گفت: امروزه ظرفیت های حوزه گردشگری در زمینه درآمدسازی و اشتغالزایی بر کسی پوشیده نیست و با توجه به این مسئله باید از این حوزه نهایت بهره برداری را برای توسعه و رونق اقتصادی استان داشته باشیم.

آزادی گفت: بر اساس مطالعات بسیاری که صورت گرفته یکی از حوزه های اولویت دار برای توسعه استان حوزه گردشگری است و نیاز است که زیرساخت های بهره برداری از ظرفیت‌های این حوزه در استان فراهم شود.

وی افزود: در کنار ضرورت‌های ساختاری و نهادی، برای توسعه گردشگری نیازمند نگاه بین بخشی هستیم و مادامی که دستگاه های مختلف نتوانند در کنار هم قرار گرفته و برای توسعه گردشگری استان فعالیت کنند، توسعه این بخش امکان پذیر نخواهد بود.

آزادی به چالش های مختلف حوزه گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: “فناوری” یکی از ابزارهایی است که می تواند به رفع این چالش ها کمک کند، اما در کنار فناوری، ما نیازمند نوآوری هستیم تا بتوانیم به مزیت های رقابتی پایدار در حوزه گردشگری برسیم.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه تصریح کرد: اگر بتوانیم نوآوری را وارد حوزه گردشگری کنیم هم فرصت های جدید در این حوزه خلق شده و هم هزینه ها این حوزه کاهش می یابد.

وی افزود: بر همین اساس و با توجه به ظرفیت های گردشگری استان و لزوم نوآوری در این حوزه، برگزاری جشنواره “نوآوری در گردشگری” را در دستور کار قرار داده ایم.

وی از برگزاری این جشنواره در چهار بخش صاحبان ایده، کسب و کارهای نوپا در حوزه گردشگری، شرکت ها و فعالان حوزه گردشگری و سرمایه گذاران و سرمایه پذیران خبر داد و با اشاره به برگزاری این جشنواره در 22 تیرماه سال آینده گفت: علاقمندان تا پایان خردادماه سال آینده برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

وی افزود: در کنار جوایز و تقدیرهای صورت گرفته از نفرات برتر، جهت حمایت از ایده های حوزه گردشگری یک سال استقرار رایگان در مجموعه پارک را برای صاحبان ایده های برتر خواهیم داشت.

رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه از فعال‌سازی دبیرخانه جشنواره از سال آینده خبر داد و افزود: در تلاش هستیم تا با صاحبان ایده و شرکت ها در سراسر استان ارتباط گرفته تا جامعیت خوبی را در برگزاری این جشنواره درسطح استان داشته باشیم.

در این جلسه پوستر جشنواره “نوآوری در گردشگری” استان توسط استاندار کرمانشاه رونمایی شد.

پوستر جشنواره "نوآوری در گردشگری" رونمایی شد

پوستر جشنواره "نوآوری در گردشگری" رونمایی شد

پوستر جشنواره "نوآوری در گردشگری" رونمایی شد

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023