گردشگری و سفر

وجود ناهماهنگی بین‌دستگاهی در بخش تورهای گردشگری زنجان

مجله خبری آبادی 118/زنجان رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری زنجان گفت: در خصوص ورودی تورهای داخلی بحث ناهماهنگی میان دستگاه‌ها به خصوص پلیس‌راه‌ها نسبت به قبل از کرونا بیشتر شده است.

اویس کیانی ظهر امروز (۱۵ مردادماه) در نشست تخصصی با جامعه گردشگران استان زنجان که با حضور معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص ورودی و تورهای داخلی بحث ناهماهنگی میان دستگاه‌ها به خصوص پلیس‌راه‌ها نسبت به قبل از کرونا بیشتر شده است و همان طور که می‌دانید مشکلاتی که در مسیرهای ساده رخ می‌دهد نیاز به هماهنگی دارد.

وی با بیان اینکه اگر امکان دارد عوارض خروج از کشور برای راهنمایان تسهیل شود، خاطرنشان کرد: زمانی که کد ناجا برای تورهای گردشگری گرفته می‌شود، یعنی ناجا با ما هماهنگ است اما متاسفانه هیچ‌کدام امضای یکدیگر را قبول ندارند.

عضو تشکل حرفه‌ای تاسیسات پذیرایی استان زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه تشکل حرفه‌ای واحدهای پذیرایی زنجان مشکلاتی دارد که امیدواریم با عنایت حل شود، افزود: انجمن صنفی راهنمایان گردشگری زنجان درخواست حمایت همه جانبه از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دارد.

بهروز کاوندی، با بیان اینکه امروز مشکل سفره‌خانه‌ها این است که درجه‌بندی درستی صورت نگرفته است، خاطرنشان کرد: متاسفانه در ارتباط با استانداردسازی سفره‌خانه‌ها نیز اقدامی صورت نگرفته است و تعرفه‌هایی هم که برای این درجه‌بندی خواسته شده زیاد است و اگر این اتفاق بیافتد با میل و رغبت زیادی سرمایه‌گذار خواهد آمد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023