جامعه شهری

هشدار نارنجی برای آلودگی هوای تهران/لزوم خودداری از تردد غیرضروری

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت افزایش آلودگی هوای تهران هشدار داد و بر ضرورت اجتناب از تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز تاکید کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: از دوشنبه تا چهارشنبه (22 تا 24 آبان‌ماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه با انباشت و کاهش کیفیت هوادر نیمه جنوبی و مناطق مرکزی استان تهران پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی افزایش شاخص‌ آلودگیِ هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد در حد بسیار ناسالم دور از انتظار نیست.

بر اساس توصیه اداره کل هواشناسی استان تهران اجتناب از تردد غیر ضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز به‌ویژهبرای  سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی، مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی و کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118 در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023