گردشگری و سفر

نصب نشان گردشگری بر زائران پاکستانی اربعین حسینی در میرجاوه

مجله خبری آبادی 118/سیستان و بلوچستان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرزی میرجاوه از نصب نشان گردشگری بر زائران پاکستانی اربعین حسینی خبر داد و گفت: از ظرفیت تردد زائران به‌منظور بهره‌برداری در بحث گردشگری باید استفاده کرد.

عبدالله کرد در گفت وگو با مجله خبری آبادی 118- در تشریح خبر فوق بیان کرد: قرارگرفتن سیستان و بلوچستان در مسیر زائران اباعبدالله (ع) ظرفیت قابل‌توجهی در حوزه گردشگری است که نباید مورد غفلت واقع شود.

وی افزود: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به اربعین حسینی و گرامیداشت این ایام، سیستان و بلوچستان شرقی‌ترین دروازه حرم اباعبدالله الحسین (ع) است ازاین‌حیث به زائران پاکستانی در بدو ورود و یا خروج از کشور ایران در مرز میرجاوه نشان گردشگری اهدا شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مرزی میرجاوه ادامه داد: از ظرفیت تردد زائران به‌منظور بهره‌برداری در بحث گردشگری باید استفاده، و با اقدامات درست و به‌موقع می‌توانیم درصدی از زائران را به‌عنوان گردشگری مذهبی جذب کنیم.

کرد اظهار کرد: شهرستان مرزی میرجاوه دارای آثار تاریخی و گردشگری زیادی همچون شهربانی، ساختمان پست، ساختمان گمرک، ایستگاه راه‌آهن، تمین، معماری صخره‌ای تمین، غار لادیز و قبرستان هفتاد ملا است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023