جامعه شهری

مشارکت تهرانی‌ها در مدیریت شهری/ مولدسازی املاک با رویکرد توسعه ارزش افزوده

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره مهم ترین اولویت‌های این معاونت گفت: مسئله مولد سازی املاک برای ما بسیار با اهمیت می باشد و در این خصوص برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، لطف الله فروزنده با اشاره به اجرای طرح «من شهردرام» بیان کرد: تعریف پروژه های محلی به دست خود مردم بسیار با اهمیت بوده و با این رویداد شهروندان از روند امور اجرایی پروژه ها و طرح های اجرایی شهرداری تهران کاملا مطلع می شوند. به طوریکه از  هزار پروژه عمرانی تعریف شده برای مدیریت شهری، در دوره قبلی طرح من شهردارم، ۸۸۰  پروژه تکمیل و یا در حال تکمیل می باشند.

وی افزود: فلسفه وجودی  شهرداری خدمت به مردم است و حق طبیعی آنان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند و ما به عنوان خادمان مردم در مدیریت شهری موظف هستیم روند اجرایی امور و پروژه‌ها را به مردم گزارش دهیم که این امر در رضایت شهروندان از عملکرد مجموعه مدیریت شهری نقش به سزایی دارد، بطور مثال در بحث آسفالت، فضای سبز و سایر حوزه ها اقدامات شاخصی انجام شده و حق طبیعی شهروندان است که در روند اجرایی امور قرار داشته باشند.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری، معاون شهردار تهران در پایان با تأکید بر توجه ویژه به نیروی انسانی اظهار کرد: بایستی تلاش کنیم نیروی انسانی از نظر مهارت، دانش و انگیزش بیش از پیش روند رو به رشد داشته و با بهره مندی از نیروی جوان، متعهد و متخصص در پست های مدیریتی، به عنوان یک نهاد خدمتگزار بیش از پیش در راستای اهداف مدیریت شهری و خدمت به شهروندان فهیم گام برداریم.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023