گردشگری و سفر

مردم اورامانات به گرمی از گردشگران نوروزی استقبال می‌کنند

مجله خبری آبادی 118/کرمانشاه معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به افزایش ورود گردشگران به اورامانات اشاره کرد و گفت: مردم مهمان‌نواز این منطقه به گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند.

جواد واحدی در دیدار با امام جمعه پاوه ضمن ابلاغ پیام وزیر میراث فرهنگی اظهار کرد: با توجه به عبور کشور از بحران کرونا و مجوز ستاد ملی مبارزه با کرونا، سفرهای نوروزی با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، افزود: با توجه به بازدیدی که از استان کردستان داشته و آمارهایی که از استان کرمانشاه گرفته‌ایم، ظرفیت اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و حتی مدارس بصورت ۱۰۰ درصد پر شده است.

وی افزود: اتفاق بسیار خوبی که در این مناطق افتاده، خدمات ویژه‌ای از سوی مردم محلی به مسافران نوروزی ارائه شده و مردم مهمان‌نواز منطقه به گرمی از گردشگران استقبال می‌کنند.

واحدی ضمن تشکر از ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه به دلیل حمایت از  ثبت جهانی اورامانات، اظهار کرد: این یک اتفاق ملی بود که بخش مهمی از کشورمان را در بعد جهانی مطرح کرد.

وی ادامه داد: با ثبتی که صورت گرفته در سه حوزه ماموریتی وزارتخانه اقدامات مهمی را برای اشتغال‌زایی، بازاریابی و برندسازی صنایع‌دستی و توسعه صادرات و تامین نیاز داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: همچنین جهت توسعه زیرساخت‌های گردشگری اعتبارت خوبی را برای منطقه اضافه خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: اگر اقامت مردم در منطقه بیشتر شود، علاوه بر درآمد بیشتر، شرایط اقتصادی منطقه را نیز دگرگون خواهد کرد.

واحدی تاکید کرد: هدف ما در گردشگری رعایت موازین انقلابی و اسلامی است و سعی ما بر این است که دغدغه‌های فرهنگی بزرگان منطقه لحاظ شده و با حفظ فرهنگ عمومی جامعه فرهنگ غنی خود را اثبات کنیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023