جامعه شهری

لزوم ارائه گزارش اقدامات شهرداری تهران برای ماه رمضان و نوروز به شورای شهر

سخنگوی شورای شهر تهران از مدیران فرهنگی شهرداری تهران خواست که گزارش اقدامات برای ماه رمضان و نوروز را به شورای شهر تحویل دهند.

علیرضا نادعلی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، در مورد برنامه های شهرداری تهران برای نوروز سال‌جاری و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: هر سال در ایام پیش از آغاز برنامه‌های نوروزی مدیران حوزه فرهنگی اعم از سازمان زیباسازی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری و… از عملیات نوروز و بهارانه گزارش می دهند.

وی با بیان اینکه گزارشی نیز در خصوص اقدامات بهارانه به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارسال خواهد شد، گفت: سیاست و رویکرد اصلی این است که شهرداری تهران می‌بایست متناسب با گذر ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدامات خاص داشته باشد و شهر را آماده کند که تا کنون نیز این تلاش انجام شده است.

شهرداری تهران برای پوشش دو رویداد ماه رمضان و نوروز آماده باش است

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: تجربه تقارن ماه رمضان و عید نوروز از سال گذشته وجود دارد و شهرداری تهران نیز برای پوشش این دو رویداد آماده باش است و برنامه‌های متنوعی به مانند سال گذشته برای نوروز در نظر گرفته است، بگونه‌ای که در بهار سال ۱۴۰۲ پهنه‌هایی را در سطح شهر در نظر گرفته بودند و برنامه‌های متنوعی برای شهروندان اجرا می شد که برای نوروز آتی نیز چنین برنامه‌ای وجوددارد! اما گزارش دقیقی برای تشریح برنامه‌های نوروزی و ماه رمضان هنوز به کمیسیون تحویل داده نشده است.

نادعلی گفت: مدیران فرهنگی می بایست ظرف روزهای آینده این گزارش و اقداماتی که می‌خواهند برای ماه رمضان و نوروز در سطح شهر انجام دهند را تحویل کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بدهند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023