گردشگری و سفر

لزوم احداث مراکز خدماتی رفاهی در محورهای بین شهری گیلان

مجله خبری آبادی 118/گیلان استاندار گیلان از دستگاه های متولی خواست نسبت به احداث نمازخانه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اقدام کنند و افزود: محورهای بین شهری نیز باید نمازخانه و سرویس بهداشتی داشته باشند.

اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد خدمات سفر استان گیلان، ضمن قدردانی از دستگاه های عضو این ستاد در تعطیلات عید نوروز، اظهار کرد: مسافرانی که به استان گیلان می آیند باید در مسیر از امکانات خدماتی و رفاهی برخوردار باشند.

وی از دستگاه های متولی خواست نسبت به احداث نمازخانه و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی اقدام کنند و افزود: محورهای بین شهری نیز باید نمازخانه و سرویس بهداشتی داشته باشند.

استاندار گیلان با بیان اینکه جایگاه های سوخت باید نمازخانه داشته باشند، تصریح کرد: امکانات رفاهی در همه محورها برای مسافران و هم استانی ها فراهم باشد.

عباسی شهرداران را موظف به احداث و تکمیل و ساماندهی نمازخانه ها و مراکز خدماتی و رفاهی دانست و اضافه کرد: با محوریت فرمانداران، اعتبارات لازم در بودجه شهرداری ها دیده شود.

وی با اشاره به حساسیت شهرهای ساحلی و ورود حجم زیادی از مسافران، تاکید کرد: فرمانداران متناسب با طول سواحل شهرستان برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

استاندار گیلان بر ضرورت نصب علائم هشداری در مناطق خطرآفرین سواحل تاکید کرد و افزود: حتما تابلوهای شناممنوع نصب شود و گردشگران برای شنا به طرح ها مراجعه کنند.

وی گیلان را استانی گردشگرپذیر دانست و خاطرنشان کرد: مدیریت پسماند و جلوگیری از انباشت زباله و نصب دوربین های کنترل سرعت و… در دستور کار شهرداران قرار بگیرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023