گردشگری و سفر

فعال بودن ۱۱۹ مجموعه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروز ۱۴۰۱

مجله خبری آبادی 118/کهگیلویه و بویراحمد معاون‌ گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۹ مجموعه گردشگری در سطح استان شامل اردوگاه تفریحی، پذیرایی، خانه مسافر و بوم گردی در ایام نوروز ۱۴۰۱ فعال هستند.

“محمدحسین‌زاده” در گفت و گو با خبرنگار مجله خبری آبادی 118 افزود: تعداد ۵۲۱ اتاق و ۱۳۱۹ تخت هم اکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروز ۱۴۰۱ در سطح این استان می‌باشند.

وی اظهار کرد: در تمامی شهرستان‌ها گشت‌های نظارت، بازرسان اداره صنعت معدن، میراث فرهنگی، بهداشت و تسهیلات سفر، اماکن نیروی انتظامی به صورت روزانه فعال هستند. 

معاون‌ گردشگری اداره‌ کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی‌ کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ستادهای خدمات سفر در ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده و آمادگی کامل جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران در نوروز ۱۴۰۱ در این استان وجود دارد.
حسین زاده تصریح کرد: تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد به مرحله اجرا در می آید و همه تاسیسات گردشگری استان در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی و مصوبات ستاد کرونا و همچنین پیوست بخش‌نامه‌هایی که قبلاً اعلام شده به تاسیسات گردشگری اعلام شد و در نتیجه به سامانه جانا و سامانه کیو آر کد وزارت بهداشت متصل هستند.

وی بیان کرد: رعایت دستورالعمل‌هایی بهداشتی اولویت بخش گردشگری در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023