گردشگری و سفر

فعالیت‌های تورگردانی در کرمانشاه باید افزایش یابد

مجله خبری آبادی 118/کرمانشاه سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند.

وحید امیری در جلسه رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار کرد: صنعت گردشگری محور توسعه استان کرمانشاه است و فعالان در این حوزه باید نقش آفرینی مناسبی در این خصوص داشته باشند. 

 وی افزود: ارائه خدمات مناسب، افزایش کیفیت خدمات و جلب رضایت گردشگران قطعا اثرگذارترین موضوع در رونق گردشگری استان است. 

سرپرست معاونت گردشگری استان با اشاره به اهمیت نقش دفاتر خدمات مسافرتی در رونق گردشگری استان، گفت: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه و موتور محرکه گردشگری کرمانشاه باید در حوزه تورگردانی فعالیت خود را افزایش دهند. 

وی افزود: ضرورت اجرای دقیق قوانین و مقررات و عمل به تعهدات در کنار ارائه خدمات مناسب رضایت گردشگران و افزایش اعتماد به این دفاتر را به دنبال دارد و رعایت این مسائل گردشگران ورودی به استان را افزایش می‌دهد.

امیری تصریح کرد: باید با تقویت حس اعتماد بخشی و  افزایش سطح رضایتمندی از رفتارهای مخرب برای گردشگری استان پرهیز کنیم.  

وی با بیان اینکه نگاه ما به دفاتر خدمات مسافرتی حمایت محور است، تاکید کرد: در کنار این حمایت‌ها دفاتر و سایر تاسیسات حوزه گردشگری باید بدانند الزام به رعایت قوانین و مقررات مصوب مورد تاکید است و در این مسیر از حقوق گردشگران دفاع می‌کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه، افزود: رسیدگی سریع و با رعایت اصل انصاف و بی‌طرفی به شکایات از دفاتر خدمات مسافرتی برای بهبود عملکرد این دفاتر و افزایش اعتماد سازی برای مردم بسیار مفید است. 

امیری در پایان اظهار کرد: جلب رضایت گردشگران و مسافران برای ما در اولویت قرار دارد و دفاتر خدمات مسافرتی استان باید با عمل به تعهدات خود از بروز شکایات و نارضایتی احتمالی جلوگیری کنند. 

به گزارش مجله خبری آبادی 118، به نقل از روابط عمومی میراث، در استان کرمانشاه ۸۵ دفتر خدمات مسافرتی فعالیت دارند. 

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023