اجتماعی

فتاح: ما مسئولان باید مردمی باشیم/ حضور مردم انقلاب و نظام را بیمه می کند

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیان اینکه مردم با همه سختی ها و مشکلات همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: ما مسئولان باید مردمی باشیم و خود را به مردم نزدیک کنیم.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، پرویز فتاح در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران با اشاره به جشن چهل و پنج سالگی انقلاب گفت: مانند همیشه مردم ما از سال۵۷ تاکنون حقیقتا پای نظام و انقلاب بوده و هستند.‌  مردم وظیفه خود را می دانند و ما مسئولان هستیم که باید به مردم توجه کنیم و مردم با همه سختی ها و مشکلات و اتفاقات در صحنه حضور دارند. 

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) افزود: مردم در مکتب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری هستند و ما مسئولان باید مردمی باشیم و خود را به مردم نزدیک کنیم و از آنها دور نشویم.

فتاح با اشاره به شرایط و مشکلات اقتصادی موجود تاکید کرد: ان شا الله شرایط هم بهتر شود که این انتظار قابل دسترس است و بالا نیست زیرا بهبود شرایط حق مردم است. حضور مردم در صحنه های مختلف، انقلاب و نظام را بیمه می کند و ما و سایر مسئولان قطعا شرمنده حضور مردم هستیم که وقتی می بینیم مردم با حضور مشکلات می آیند وظایف مسئولان سنگین تر می شود.
انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023