گردشگری و سفر

عقب‌ماندگی همدان در حوزه سرمایه‌گذاری 

مجله خبری آبادی 118/همدان رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: همدان در حوزه سرمایه‌گذاری در مقایسه با شهرهای هم‌تراز عقب‌ماندگی جدی دارد و یکی از مشکلات جدی اصلاح فرهنگ‌ مردم در جذب سرمایه و سرمایه‌گذار است. 

علی رضایی در گفت‌وگو با مجله خبری آبادی 118، اظهار کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری را باید در شهر احصاء و حوزه جذاب سرمایه‌گذاری را در سطح ملی و فرا ملی به ویژه در حوزه گردشگری معرفی کنیم‌.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری مدیریت استان و مدیریت شهری باید کارهای بیشتری انجام دهند، تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین حوزه جدی سرمایه‌گذاری در همدان حوزه گردشگری است.

رضایی با بیان اینکه رویکرد بودجه سال آینده شهرداری همدان در حوزه‌های حمل و نقل و ترافیک، هوشمندسازی، تقویت و بهره‌وری است، افزود: بیش از ۶۰ درصد بودجه سال آینده به حوزه حمل و نقل و ترافیک اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۲ نسبت به سال جاری ۷۰ درصد افزایش داشته و گام مهمی در مدیریت شهری محسوب می‌شود، گفت: یکی از ارزیابی‌های مهم در مدیریت شهری و شهردار فراهم کردن بستر حضور سرمایه‌گذار در شهر بوده و این موضوع معیار داوری و ارزیابی شهردار توسط شهروندان است.

رضایی ادامه داد: در بودجه سال آینده به رویدادهای فرهنگی و اجتماعی توجه ویژه شده و از جمله این فعالیت‌ها برگزاری دومین کنگره ملی سرداران، فرماندهان و امیران و ۸۰۰۰ شهید استان همدان در سال آینده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه آموزش شهروندی یکی از کارهای است که در بودجه سال آینده دیده شده است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم شهرداری بیشتر به سمت تبدیل به یک نهاد اجتماعی سوق پیدا کند.

انتهای پیام 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023