گردشگری و سفر

عزم جدی برای استقبال از گردشگران تابستانی در اردبیل

مجله خبری آبادی 118/اردبیل مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای استقبال از گردشگران تابستانی یکی از برنامه‌های اصلی روسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها باشد.

حسن محمدی ادیب ۳ تیر در نشست با روسای ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها بر جدیت بیشتر در پیشبرد امور تاکید کرد و گفت: استان اردبیل به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگری در تابستان محسوب می‌شود. بنابراین باید عزم جدی برای استقبال از گردشگران صورت پذیرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر توجه بیشتر به امور خدمات سفر افزود: یکی از زمینه‌های اصلی برای آمادگی در جهت ساماندهی بهتر گردشگران فعال نمودن ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها است و با توجه به آب و هوای مطبوع استان در فصل تابستان پیش‌بینی می‌شود که شاهد استقبال گسترده گردشگران باشیم.

او همچنین به برگزاری جشنواره‌های متنوع در شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: مناطق مختلف استان قابلیت‌های متنوعی دارند و روسای شهرستان‌ها باید با شناسایی این قابلیت‌ها و برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره‌های موضوعی، ضمن افزایش نشاط اجتماعی به معرفی ظرفیت‌های موجود بپردازند.

محمدی ادیب ادامه داد: رویداد اردبیل ۲۰۲۳ یکی از زمینه‌های مهم برای معرفی قابلیت‌های گردشگری استان است و با همکاری ادارات شهرستان‌ها تلاش می‌کنیم از این ظرفیت استفاده حداکثر داشته باشیم.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023