اجتماعی

ضرورت همکاری دستگاه‌ها برای بهبود مسائل فرهنگی و اجتماعی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در دیدار با دکتر زاکانی بر ضرورت همکاری بین‌ دستگاه‌ها برای بهبود مسائل زیست محیطی و فرهنگی-اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در دیدار با دکتر زاکانی شهردار تهران بر بالابردن فعالیت‌های زیست محیطی تاکید و طرح کاشت یک میلیارد درخت توسط زنان خانه دار و فرهنگ سازی برای زنان در جهت تفکیک زباله و حفظ مواد محیط زیست را مطرح کرد. 

در ابتدای این جلسه، دکتر زاکانی به تشریح ماموریت شهرداری تهران در چهار محور کلی تحول سخت‌افزاری و کالبدی، تحول نرم‌افزاری و روحی، تحول درون‌زا، و تحول فناورانه و دانش‌بنیان پرداخت و مشارکت بانوان در این زمینه را موثر و سازنده ارزیابی کرد.

در ادامه نیز خزعلی ضمن اشاره به برخی فعالیت‌ها و برنامه‌های معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، کنش‌گری فعال بانوان و خانواده‌ها را در پیشگیری از آسیب‌های زیست‌محیطی و کمک به پاسداشت و حفظ محیط زیست در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت پسماند از مبدأ و فرصت‌ها و چالش‌های آن، مشارکت در فرهنگ‌سازی مصرف بهینه در خانواده، معرفی سبک زندگی سالم و نظایر آن تشریح و برای همکاری با شهرداری تهران و سازمان حفاظت محیط زیست اعلام آمادگی کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، خزعلی با بیان اینکه مسئله امروز جامعه مباحث فرهنگی-اجتماعی است بر ضرورت همکاری بین دستگاه‌ها برای پیشبرد بهتر مسائل تاکید کرد.

از جمله مسائل پیشنهادی این معاونت بحث مشاوره زوجین جوان و رویدادهای مرتبط با سبک زندگی خانواده ایرانی اسلامی بود در این دیدار خانم دکتر اردبیلی مدیر کل امور بانوان و خانواده شهرداری در مورد فعالیت‌های شهرداری تهران در زمینه زن و خانواده گزارشی را ارائه کرد.

همچنین دکتر زاکانی، شهردار تهران برای مشارکت در برگزاری هرچه بهتر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه اعلام آمادگی کرد. طرفین در زمینه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در بخش‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پیشنهاداتی را مطرح کردند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023