اجتماعی

ضرورت تامین منابع حقوق بازنشستگان کشوری از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: منابع حقوق بازنشستگان کشوری باید از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور تامین شود.

به گزارش مجله خبری آبادی 118، نعمت الله ترکی در بازدید از کارخانه صنایع کاغذسازی قائمشهر ضمن دیدار چهره به چهره و صمیمی با کارکنان این مجموعه تولیدی و شنیدن مطالب و مشکلات آنها، ضمن تبریک عید ولایت، و قدردانی از همکاران عرصه تولید، گفت: از حاصل دسترنج شما عزیزان و زحمتکشان است، که منابع مالی ماهانه پرداخت حقوق بازنشستگان میسر می‌شود.

وی با بیان اینکه این کارخانه با قدمت حدود ۵۰ سال عمر و احیای مجدد، کارخانه‌ای است که از آن به عنوان قطب صنعت و اقتصاد مازندران یاد می‌شود افزود: درحال حاضر این مجموعه تولیدی دوباره اوج گرفته و با ایجاد اشتغال زایی مستقیم، نقش موثری در کاهش وابستگی صندوق بازنشستگی کشوری به منابع دولت ایجاد کرده است.

ترکی، احیا و توسعه شرکت‌ها و صنایع وابسته به صندوق بازنشستگی را از اهداف اقتصادی این صندوق برای افزایش تولید و اشتغال زایی و درآمد پایدار عنوان کرد که عایدی حاصل از آن‌ها برای حمایت از قشر بازنشستگان اختصاص می‌یابد.

وی مازندران را در حوزه‌های صنایع غذایی و کشاورزی و محصولات گلخانه‌ای وصنایع سلولزی و کاغذی از استان‌های برخوردار نام برد که صندوق بازنشستگان کشور مصمم است برای تولید و پویایی این صنایع سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، ترکی با تاکید بر اینکه منابع حقوق بازنشستگان کشوری باید از محل اجرای طرح‌های اقتصادی سودآور تامین شود تصریح کرد: تلاش به سمت توسعه و ایجاد زنجیره ارزش در استان مازندران عملیاتی شده و این مسیر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اگر به دنبال بهره وری هستیم، اولویت باید توجه به نیرو و منابع انسانی باشد تا بتوانیم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است، حضور پررنگ تری داشته باشیم تا منجر به رضایت‌مندی قشر فرهیخته بازنشستگان کشوری شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023