گردشگری و سفر

صنایع‌ دستی و گردشگری دزفول تسهیلات می‌گیرند

مجله خبری آبادی 118/خوزستان سرپرست اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی دزفول گفت: در نشستی با نماینده بنیاد برکت مشکلات و موانع موجود در خصوص تسهیلات پرداختی در بخش‌های گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان، بررسی و برای رفع آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

به‌ گزارش مجله خبری آبادی 118، حمیدرضا خادم در خصوص جلسه‌ای که با حضور رضایی نماینده بنیاد برکت در شهرستان دزفول و معاونان گردشگری و صنایع ‌دستی اداره میراث‌فرهنگی در محل این اداره برگزار شد بیان کرد: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و متقاضیان اجرای طرح‌های گردشگری و صنعتگران حوزه صنایع دستی، تصمیماتی در مورد امهال و رفع مشکلات موجود در زمینه تسهیلات پرداختی به این موارد گرفته شد.

وی درباره پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی اظهار کرد: مصوب شد که به صنعتگران بخش صنایع‌ دستی که دارای گواهینامه از وزارت میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هستند تسهیلات پرداخت شود.

خادم همچنین با اشاره به موضوع پرداخت تسهیلات به حوزه گردشگری هم تصریح کرد: طرح‌های حوزه گردشگری که دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی هستند پس از بازدیدهای میدانی مشترک در بخش‌های چهارگانه شهرستان دزفول، تسهیلات دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023