گردشگری و سفر

سرویس‌های بهداشتی کرمانشاه ساماندهی می‌شوند

مجله خبری آبادی 118/کرمانشاه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه از اختصاص ۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی و تجهیز سرویس‌های بهداشتی در مسیرهای اصلی تردد مسافرین در استان خبر داد.

داریوش فرمانی امروز(۱۶ مهر) در جلسه رسیدگی به وضعیت سرویس‌های بهداشتی سطح استان کرمانشاه، اظهار کرد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است و برای این موضوع همه مسئولان ادارات میراث فرهنگی در شهرستانها و معاونت گردشگری باید پای کار باشند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران میراث فرهنگی شهرستانها نظارت بر وضعیت سرویس‌های بهداشتی است، گفت: نصب تابلوهای راهنمای سرویس‌های بهدشتی از طریق شهرستان‌ها در مسیرهای اصلی باید پیگیری شود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان با اعلام اینکه در ایام اربعین بیش از پنج هزار بازدید نظارتی انجام شد، افزود: در این ایام ۱۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه ساماندهی و تجهیز تعدادی از سرویس‌های بهداشتی مسیر تردد زوار اربعین شد و برای ادامه این روند ۱۰ میلیارد ریال دیگر اختصاص یافته است.

وی در ادامه به اهمیت بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری اشاره کرد و گفت: بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری باید با جدیت دنبال شود.

فرمانی افزود: گردشگرانی که به کرمانشاه سفر می‌کنند باید بهترین خدمات را دریافت کنند تا بتوانند مبلغان خوبی برای استان باشند و این مساله مستلزم نظارت دقیق بر خدمات ارائه شده در تاسیسات گردشگری استان است.

در سطح استان کرمانشاه ۱۸۴۷ چشمه سرویس بهداشتی فعال در قالب ۲۸۰ واحد به مسافران خدمات‌ ارائه می‌کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023