گردشگری و سفر

رکورد بی‌سابقه از گردشگری آمریکا

مجله خبری آبادی 118/خراسان رضوی بیش از یک پنجم آمریکایی‌ها قصد دارند در آینده نزدیک تعطیلات خود را در یک کشور خارجی بگذرانند که بالاترین میزان ثبت شده تاکنون است، حتی با وجود اینکه اعتماد کلی مصرف‌کننده به دلیل بدتر شدن انتظارات تورمی در ماه اگوست کاهش یافته است.

به نقل از رویترز، نتایج نشان داد که ۲۱.۸ درصد از آمریکایی‌ها قصد دارند در ۶ ماه آینده از یک کشور خارجی بازدید کنند، در حالی که این رقم در ژوئن ۱۷.۷ درصد بود.

سازمان تحقیقات اقتصادی از سال ۱۹۷۸ به‌عنوان بخشی از بررسی شاخص اعتماد مصرف‌کننده خود، هر ماه از خانواده‌ها در مورد برنامه‌های سفرشان سوال می‌کند.

داده‌ها نشان می‌دهد که سهم آمریکایی‌ها از برنامه تعطیلات با ۴۵.۹ درصد، در رتبه دوم از بالاترین میزان از زمان همه‌گیری ویروس کروناست که صنعت گردشگری در اوایل سال ۲۰۲۰ را با مشکل مواجه کرد.

این گزارش همچنین نگرانی‌هایی در مورد بازار کار نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های وزارت کار تعداد افرادی که شغل خود را ترک می‌کنند به کمترین میزان طی تقریباً دو سال و نیم گذشته در ماه جولای رسیده است.

تقاضا برای سفر به‌طور غیرمنتظره‌ای قوی باقی مانده است و نشانه مشخصی از کاهش یافت نشد.

این نظرسنجی نشان داد که ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها قصد دارند در ۶ ماه آینده با هواپیما سفر کنند که دومین رقم در این مورد از زمان شیوع همه‌گیری در مارس ۲۰۲۰ است.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
آماده برای کشف ی سفر مجازی … ورزش با ساعت هوشمند عکاسی با طعم هدفون های 2023